אני טיפוס דייקן מאוד ולא אוהבת איחורים
אבל... כשגיליתי שחגי תשרי מגיעים באיחור השנה אין מאושרת ממני!
איזה כיף! זמן להתאקלם, להסתגל, להכיר את הילדים ופשוט ליהנות.
וגם... יש מלא זמן להעביר וללמוד על הנושא בכיף !
אז מה אפשר לעשות?
קודם נזכרים :)
קודם נזכרים :)
אני מאוד אוהבת לוח גיר.
ילדים בגן חובה כבר יכולים בעצמם לכתוב דרך שמיעה או העתקה וזאת הזדמנות ודרך נהדרת להבין דרכם מה הם יודעים/זוכרים ומה הם לא?
במקום לעשות להם "מבדקי גן חובה" אפשר במפגש ללמוד על הילדים כל כך הרבה.
מדי שנה אני בוחרת מכל שמש הרעיונות האלו משהו אחד או יותר שאני מרגישה שהילדים יתחברו אליו ולפעמים כי אני מתחברת אליו.
תחום חשבוני
איך אני אוהב/ת לאכול את התפוח שלי?
1- שאלתי את הילדים איזה רעיונות יש להם
2- כל ילד כתב את שמו בדיאגרמה.
3- תלינו זאת בגן בגדול ובדקנו.. מה יותר אוהבים ומה פחות? מנינו וכתבנו..
אומנות ויצירה
מציירים תפוחים ורימונים.
בפינת היצירה יש שולחן מול מראה המאפשר לראות אובייקטים מכמה צדדים.
וכן תמונה תלויה. הצבעים מותאמים לאותו אובייקט אשר בחרתי להעניק לו את המקום המכובד של פינה זאת.
בפינת היצירה יש שולחן מול מראה המאפשר לראות אובייקטים מכמה צדדים.
וכן תמונה תלויה. הצבעים מותאמים לאותו אובייקט אשר בחרתי להעניק לו את המקום המכובד של פינה זאת.
מוטוריקה
בניה והרכבה- כן כן גם אפשר! אני בחרתי בתפוח אך הילדים קיבלו השראה נוספת.
טבע מדע וחקר
בקבוצות קטנות חתכנו תפוח וחילקנו אותו לחלקים ולמדנו על כל חלק
הכרנו מילים חדשות כמו "ליבה" משמע- לב התפוח.
כישורי משחק
משחק בהשראת האתר Pintrest
כללי המשחק:
קבוצתי: כל ילד בתורו מסובב את הרולטה ובהתאם לצבע התפוח הוא מניח פונפון בדיאגרמה מעל התפוח בצבע המתאים.
ככקבוצה עליהם למלא את שלושת הצבעים.
משחק תחרותי: כל ילד בתורו מקבל פונפון בצבע אחר ומסובב את הרולטה. במידה ויצא לו הצבע של התפוח שלו הוא מניח בדיאגרמה, במידה ולא התור עובר. הראשון שמסיים את כל הפונפונים מנצח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה